Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Conan Exiles - nadchodzące nowości i usprawnienia gry
#1
Podziemia pełne zagadek zawitały do Conan Exiles 





Studio Funcom nie zwalnia tempa aktualizacji w przypadku ich najnowszej produkcji Conan Exiles, co z pewnością bardzo cieszy fanów tej gry.

Nowa aktualizacja dodała do gry pierwsze grupowe podziemia, które zamieszkiwane są przez groźnych, wcześniej nie widzianych przeciwników oraz wypełnione śmiercionośnymi zagadkami. Rozwiązanie różnego rodzaju puzzli odblokowuje kolejne przejścia, więc warto będzie się potrudzić.

The Dregs, bo tak zwie się to tajemnicze miejsce, przeznaczone jest dla grupy graczy na poziomie 10-20. Jeśli jednak Wasza postać ma nieco większy level, to nie macie co się martwić, gdyż zgodnie ze słowami twórców gry, miejsce te można pokonać solo na poziomie 30+.

W The Dregs gracze znajdą nie tylko przepisy na nowe pancerze, bronie, ale i na nowy rodzaj amunicji. A jeśli to nie jest dla Was wystarczająca zachęta do odwiedzenia tego miejsca, to może przekonają Was skrzynki wypełnionych skarbami.

Nadchodzące nowości i usprawnienia gry - Early Access

Nowsza wersja silnika Unreal Engine 4

Cytat:Ulepszamy Unreal z 4.12 na 4.15 i jest to dość duży skok. Oznacza to, że kolejna aktualizacja gry, która miała dodać wspinanie, nie zostanie wprowadzana dopóki wersja 4.15 Unreal nie będzie gotowa. Mieliśmy nadzieję, że zrobimy to kilka tygodni temu, ale proces przenoszenia na wersję 4.15 zajmuje znacznie więcej czasu niż początkowo przewidywano i dlatego trzeba jeszcze poczekać.

Conan Exiles powiększy grywalny świat





Już 16 sierpnia 2017 studio Funcom, doda także do Conan Exiles nowe i zupełnie darmowe rozszerzenie – Wyżyny.

Nowości w mechanice gry





Cytat:Jednym z największych zmartwień użytkowników Conan Exiles była obrona przed awatarami – a raczej jej dotychczasowy brak. No cóż, czasy bezkarnego panowania awatarów już minęły, bo od piątku gracze mogą zadawać im obrażenia skracając tym samym ich czas przyzwania. Do dyspozycji graczy oddano także nową funkcję obrony – specjalny rytuał arcykapłana przy użyciu ołtarza poziomu 3. Rytuał ten utrzymuje się 36 godzin i każdy avatar, który znajdzie się w zasięgu, otrzyma potężne obrażenia. Oprócz tego wokół ołtarza wytwarza się coś na kształt ochronnej bańki chroniącej ten teren przed wszelkiego rodzaju pociskami.

A aby utrudnić zadanie przywołania avatara jeszcze bardziej, to od tej pory gracze noszący tokeny przywołujące te kolosy, widoczni są na mapie. Podobnie zresztą, jak i aktywne rytuały ochronne.

Ekipa Conan Exiles dodała do gry także i nowy rodzaj broni – kule, które mogą służyć do rozwalania struktur z poziomu I oraz jako pewnego rodzaju broń dystansowa. Cztery rodzaje kul (ogień, olej, trucizna i woda) mogą zostać wytworzone w kotle przez niewolnika-alchemika. Każda z kuli ma unikalne właściwości, ale wchodzą tez w interakcję z innymi kulami. Na przykład ogniste kule podpalają pewien obszar, zadając obrażenia znajdującej się na nim postaci. Sama kula z olejem sprawia, że pojawiają się śliskie plamy, ale jeśli wrzuci się ją w obszar, podpalony kulą ognistą, to płomienie staną się intensywniejsze i będą zadawać jeszcze więcej obrażeń.

Oprócz tego w grze pojawiły mury zwieńczone blankami na których można ustawić kotły z gorącym olejem, mosty zwodzone oraz windy. Tak, dobrze czytacie – windy, i to zarówno te poruszające się w pionie, jak i w poziomie. Dodatkowo zwiększono punkty życia wszelkich budynków tworzonych przez graczy, a słoje stały się materiałem wybuchowym z poziomu II. Jeśli chodzi o walkę, to podstawowe ataki zadają mniej obrażeń, ale nie zużywają staminy, a do tego pancerz nie chroni już przed obrażeniami wynikłymi z upadku.

Funcom pracuje nad ulepszeniem systemu walki w Conan Exiles

Joel Bylos, odpowiadał na pytania graczy zadawane na Reddit i odpowiedź dotycząca systemu walki była zdecydowanie najdłuższa. Zgodnie z jego słowami, obecny system walki w Conan Exiles nie jest jeszcze zgodny z wizją, jaką ma ekipa tej gry.

Cytat:Po pierwsze, muszę jeszcze raz zaznaczyć, że nie ma co się spodziewać, iż walka w Conan Exiles będzie kiedykolwiek na równi z tą obecną w grach akcji, takimi jak chociażby Dark Souls. Chcemy aby walka była zabawna i interesująca, ale nie mamy możliwości zainwestowania wielu lat pracy i nie będziemy tworzyć czegoś, co będzie mogło rywalizować z, na przykład, Chivalry. Naszą ambicją jest walka podobna do tej w Dark Messiah / Skyrim (z modami).

To powiedziawszy, nie sądzę, że osiągnęliśmy nasze ambicje i będziemy pracować nad tym aby je osiągnąć.

W dalszych słowach Bylos wyjaśnia, że w planach jest stworzenie nowych animacji, zmiana czasu na istniejących, zmianą statystyk na broniach, tak aby stały się one bardziej unikalne, oraz wprowadzenie kilku innych zmian. Wyjaśnia także, że w Conan Exiles nadal brakuje równowagi pomiędzy walką związaną z akcją (uniki, bloki), a tą związaną z obiecanymi przez firmę elementami RPG (pancerzem chroniącym np przed truciznami).

Nowe informacje o wielkich miastach wybudowanych przez graczy

Jakiś czas temu studio Funcom wspomniało o tym, w jaki sposób chce umożliwić graczom tworzenie wielkich i funkcjonujących miast, gdzie każdy złapany niewolnik wykonywać będzie przypisana im pracę.

Cytat:Ogólna filozofia jest umożliwienie graczom tworzenie ciekawych rozwiązań dla ich miast. Rzeczy takie jak scentralizowany magazyn, utrzymanie i płace, automatyczna produkcja, planowanie prac dla niewolników, sypialnie, niewolnicy automatycznie otwierający zwodzone mosty, obsługujący kotły z gorącym olejem na murach, naprawiający ściany, itd. To wszystko i jeszcze więcej jest w naszych planach i nie możemy się doczekać, kiedy będziemy mogli się za to zabrać.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości