Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Drop x2
#1
Drop x1.5 jest bez sensowny nic nie daje praktycznie rownie dobrze mogl by byc x1 , Dusze x2 nie leca fiber x2 nie leci ... x1.5 jest bezsensownym ustawieniem
#2
Szczerze to wolałbym nawet 0,5 albo i jeszcze niższy + psucie się przedmiotów oczywiście zredukowane również.
Stworzyłoby to drogocenność wśród tworzonych przedmiotów. Na chwilę obecną ubranie się w ciężki pancerz + broń stalową to jest chwila moment.
Same 'wyprawy' po surowce byłyby dłuższe, a co za tym idzie ciekawsze, szczególnie z przyjacielem, bądź całą grupą. Ba, a mając nadzieję, stworzyłoby to poniekąd jakiś handel (Ale wydaje mi się, że tutaj już potrzebne byłyby mody, gdyż wątpię by ludzie sobie tak ufali). Sam często narzekałem do siebie, że wyruszając po żelazo muszę za chwilę wracać mając pełny bagaż.

Aczkolwiek w czasach obecnych gnanie do end-gamu wydaje mi się priorytetem (patrząc na wszystkie MMO), a stare i długie grindy odchodzą w niepamięć.
#3
Yumiko zgodze sie ok, ale... patrz pod tym kontem ze zmiejszac wszystko cza zrobic WIPE bo... Ci co sie nachapali to juz maja nowy gracz bedzie mial ciezej a Ci co juz maja... to im starczy na jeszce dlugo....
#4
hej,
jestem za zmniejszeniem drop rate ale po wipe - nie zmienia się reguł gry w trakcie meczu, równe szanse dla każdego
mniejszy drop rate wg mnie wpłyną by też na zmniejszenie się solo graczy i dzieki temu klany by się powiększyły i pvp było by ciekawsze (jak już o tym mowa to jestem też za tym, że jak już są eventy pvp to niech będą na 100% czyli z dropem, wówczas każdy by się kilka razy zastanowił a i adrenalina by weszła na rozsądny poziom).
#5
Dokładnie Panowie. Cieszy mnie to, że są ludzie co dzielą tę myśl. Wysokie ryzyko = wysoka nagroda.
#6
Dlatego testujemy różne ustawienia (stąd mogą się na dniach zmieniać parametry), ostatecznie jak dojdziemy do "finalnej" wersji, przygotujemy wipe na serwerze z zasadami, które są każdemu znane i nie będą zmieniane. Smile
#7
A ja bym juz wipe zrobil :> x2 drop event pvp 2 dni w tygodniu albo weekend i tak za duzo syfu na servie jest ;x
#8
(02-15-2017, 03:36 PM)YumikoHayate napisał(a): Szczerze to wolałbym nawet 0,5 albo i jeszcze niższy + psucie się przedmiotów oczywiście zredukowane również.
Stworzyłoby to drogocenność wśród tworzonych przedmiotów. Na chwilę obecną ubranie się w ciężki pancerz + broń stalową to jest chwila moment.
Same 'wyprawy' po surowce byłyby dłuższe, a co za tym idzie ciekawsze, szczególnie z przyjacielem, bądź całą grupą. Ba, a mając nadzieję, stworzyłoby to poniekąd jakiś handel (Ale wydaje mi się, że tutaj już potrzebne byłyby mody, gdyż wątpię by ludzie sobie tak ufali). Sam często narzekałem do siebie, że wyruszając po żelazo muszę za chwilę wracać mając pełny bagaż.

Aczkolwiek w czasach obecnych gnanie do end-gamu wydaje mi się priorytetem (patrząc na wszystkie MMO), a stare i długie grindy odchodzą w niepamięć.

Bardzo dobry pomysł. Szczególnie jeżeli zostaną dodane mody umożliwiające handel Smile
#9
Żeby mieć najlepszy oręż i tak trzeba zebrać grupę i iść zwiedzać jaskinie itp. (to jest ta wasza "drogocenność"), nikt nie będzie siedział 4 godzin, żeby sobie wybudować stół kowala, po kilku takich "sesjach" znajdzie sobie inny serwer, zamiast tego może się skupić na czym innym, poza tym z założenia na razie to serwer PVE więc wszystko się sprowadza do budowania i walką z komputerem ... jestem za tym by zostawić drop rate taki jaki jest, budowanie w ostatnim patchu i tak zostało skorygowane, i na pewno skończy się to degradacją budynków nieaktywnych graczy ... Ta gra nie zmusza nikogo by był w klanie, co nie znaczy, że nie będzie grał z innymi.
#10
Wasze sugestie i prośby zostały wysłuchane. Drop zostanie przywrócony na x2 ale dopiero po WIPE http://pfu.pl/showthread.php?tid=5&page=3

PS. PVP zostanie przeniesione na środę i będzie tylko 1 dzień w tygodniu.

Pozdrawiam - Yarme


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości