Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Conan Exiles - New features
#1
Conan Exiles otrzyma wkrótce sporo nowości - dodatków.

Dyrektor kreatywny Conan Exiles opisał w jednym z ostatnich wywiadów plany na najbliższą i nieco bardziej odległą przyszłość produkcji, wraz ze zbliżaniem się do debiutu pełnej wersji, zaplanowanej na I kwartał przyszłego roku - na PC, PS4 i Xbox One.

Pierwszą nowością będzie sprzęt oblężniczy, który pojawi się w grze „szybciej niż może się wydawać” - zapewnił Joel Bylos. Nie podano konkretnej daty.

Zgodnie z założeniami produkcji, gracze otrzymają możliwość zbudowania własnych katapult czy balist, ponieważ Conan Exiles zapewni mobilną platformę, na której postawimy dowolne elementy.

Pewną ciekawostką w przyszłości będzie też mechanika Purge. Postacie niezależne ustawią się na rogach mapy i zaczną marsz ku centrum, niszcząc wszystko na swojej drodze. To wymusi budowanie umocnień i fortyfikacji w naszych osiedlach.

W planach na dalszą przyszłość jest także oswajanie koni i innych zwierząt w celu szybszego podróżowania na ich grzbietach. Jeśli naszym celem będzie na przykład nosorożec, będziemy potrzebowali kolegów, by zaciągnąć delikwenta do bazy.





Wielbłądy pozwolą przewozić przedmioty, konie umożliwią walkę bez zeskakiwania z siodła, a słonie i wspomniane nosorożce także będą „sprzętem” oblężniczym - do rozbijania murów.
Kolejnym większym dodatkiem będzie magia, kontrolowanie demonów i nekromancja, lecz jednym z najważniejszych dodatków w historii produkcji będzie wprowadzenie systemu osiedla.
W ramach tej mechaniki gracze ustalą określone harmonogramy dla schwytanych niewolników, tworząc na dobrą sprawę własne miasteczko rodem z gry RPG. Do tego ustalanie określonych akcji, jak zapalanie pochodni wieczorem czy otwieranie drzwi przed graczem.





Rozszerzy się także zakres dostępnych budowli, a drogi przyśpieszą przemieszczanie się pomiędzy bazami o 50 procent, co ma skłonić do tworzenia sieci połączonych osiedli.

Ujawniono także, że drugim środowiskiem geograficznym będzie Highlands. Zaśnieżone góry będą wymagały ciepłego stroju, co oznacza także wprowadzenie systemu temperatury, ale także kolejnych potworów, podziemi, schematów, surowców i tak dalej.

Źródło: eurogamer.pl
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości